Reference

Petr Zadražil

Dobrý den/večer, paní Zelenková.

Omlouvám se, že odpovídám až nyní, ale byl jsem pracovně velice vytížen.

Musím uznat, že jste mě velice mile překvapila s odečtením částky za akrylování, které u mě na moji žádost neproběhlo. Musím říct/napsat, že jste zatím jediná firma, která se sama ozvala a částku odečetla. Je to opravdu neuvěřitelné. Tímto máte můj obdiv a úctu.

Částku nechci vrátit a klidně ji předejte Vašemu montážnímu technikovi (p. Červený), který si to zaslouží ! Nepíši to často, ale Váš technik (p. Červený) je velice sympatický, milý, ochotný a na můj vkus až příliš optimistický. Ví, jak se chovat k zákazníkům a jaké jsou základy slušného chování. Doufám, že bude mít spoustu spokojených zákazníků z Vaší firmy a budete číst/slýchat jen samé pozitivní odezvy. Je to zkrátka člověk, který jen nemluví, nestěžuje si a nevymýšlí, proč to a ono nejde, ale který umí vzít za práci u které přemýšlí a výsledek je poté i vidět.

Přeji pěkný zbytek večera a jsem s pozdravem.

Petr Zadražil